بهترین مهندسان جهان استخدام شرکت گوگل هستند


تاریخ ثبت : ۱۷-۰۸-۹۴    موضوع : اخبار فناوری    امتیاز: 5 از 5  ( مجموع آرا : 3)
بازدید : ۹۳۴۲

به گفته مرکز تحقیقاتی Bernstein شرکت آلفابت و زیرمجموعه بزرگ آن یعنی گوگل بهترین و باکیفیت‌ترین مهندسان جهان را در خود جا داده است. به گزارش واحد فناوری اطلاعات موسسه اقبال لاهوری از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این مرکز تحقیقاتی گزارش خود را مبتنی بر داده‌های شرکت SignalFire منتشر کرد و توضیح داد شرکت‌های توئیتر، فیس‌بوک و آمازون نیز استعدادهای بزرگی را در خود جا داده‌اند.


شرکت مسیریاب Uber نیز در این زمینه پیشرفت‌هایی کرده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد استعداد مهندسان آن قابل ملاحظه است.

در گزارش مرکز Bernstein «کارلوس کرینجر» از تحلیلگران سرشناس فناوری اعلام کرد اعلام کرد مهندسان هوشمند و استعدادهای برتر بزرگ‌ترین رمز موفقیت شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود.

 


مرکز SignalFire برای انجام این بررسی یک پایگاه داده حاوی ۳ میلیون شرکت فناوری عمومی و خصوصی را مورد تحلیل قرار داد و وضعیت کارمندان آنها را تحلیل کرد. در این بررسی به هر یک از مهندسان شرکت‌ها امتیازدهی شد و میزان مشارکت آنها در پروژه‌ها، آموزش‌ها، تحصیلات، تجربه و نحوه فعالیت‌های مدیریتی آنها مطالعه شد.

کارشناسان در پایان دریافتند مهدنسان شرکت PayPal به اندازه مهندسانی که در شرکت‌های گوگل و آمازون مشغول به کار هستند، مهارت ندارند و با این وجود از مهندسانی که در دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کنند بسیار هوشمندتر هستند.



کلمات کلیدی : Bernstein ، گوگل ، مهندسان






ثبت نظر