کنفرانس «امنیت اطلاعات» در تهران برگزار می‌شود


تاریخ ثبت : ۳۰-۱۱-۹۳    موضوع : اخبار فناوری    امتیاز: 5 از 5  ( مجموع آرا : 3)
بازدید : ۲۸۶۸

گروه تولیدی برنامه های فناوری اطلاعات صدا و سیما و شرکت پیشگامان فرهنگ به‌روز، روز جمعه، ۸ اسفند ۹۳ کنفرانسی تحت عنوان «تکنولوژی، آموزش و توسعه فناوری اطلاعات» برگزار خواهند کرد که به مباحث متنوع حوزه آی‌تی و امنیت اطلاعات خواهد پرداخت.


کنفرانس ««تکنولوژی، آموزش و توسعه فناوری اطلاعات» با حضور دست‌اندرکاران حوزه فناوری برگزار می‌شود. در این رویداد به مباحث متنوع حوزه فناوری اطلاعات، شامل فضاهای ابری، رایانش ابری، مهندسی اجتماعی، محافظت از اسناد دیجیتالی، تجارت الکترونیکی، کارآفرینی از دیدگاه استارت‌آپ‌ها و سبک زندگی دیجیتالی پرداخته می‌شود و صاحب‌نظران در آن به بحث و گفتگو می‌نشینند. در وب‌سایت رسمی این کنفرانس آمده:

در راستای پیشرفت و ارتقای سطح دانش علمی تلاشگران عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی های نوین کشور و به روز کردن دانسته های مجموعه‌های فعال، باهمکاری و حمایت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای آموزشی-پژوهشی و پوشش رسانه‌ای شبکه سه سیما، روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های خبری، «کنفرانس «تکنولوژی، آموزش و توسعه فناوری اطلاعات» با حضور مدیران و صاحبان صنایع و نیز مسئولین عالی‌رتبه کشوری مورخ هشتم اسفندماه سال جاری در سالن مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود واعظی، وزیر ارتباطات نیز به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت. مجری این کنفرانس نیز گروه تولیدی برنامه های فناوری اطلاعات صدا و سیما و شرکت پیشگامان فرهنگ به‌روز هستند که این مراسم را در روز جمعه، هشتم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت کنفرانس امنیت اطلاعات تهران مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info@conftech.ir یا شماره تلفن ۸۶۰۳۴۱۸۰-۰۲۱ با دبیرخانه این کنفرانس تماس بگیرید



کلمات کلیدی : فناوری اطلاعات ، امنیت






ثبت نظر