نسخه جدید سیستم‌ عامل لینوکس Red Hat عرضه شد


تاریخ ثبت : ۱۸-۰۲-۹۴    موضوع : اخبار فناوری    امتیاز: 4 از 5  ( مجموع آرا : 2)
بازدید : ۸۹۴۴

شرکت Red Hat نسخه بتای سیستم‌ عامل جدید خود موسوم به Red Hat Enterprise Linux که با نام RHEL 6.7 شناخته می‌شود را عرضه کرد. به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این سیستم‌عامل سازمانی که از زمان تولد آن پنج سال می‌گذرد، در آخرین به‌روزرسانی یاد شده قابلیت‌های جدیدی در اختیار گرفته است که شرکت Red Hat از آنها به عنوان قابلیت‌های پایدار، ثابت و قابل پیش‌بینی یاد می‌کند و ادعا کرده است که محصول جدید می‌تواند پروژه‌های بزرگ سازمانی پشتیبانی کند.


این نسخه جدید از سیستم‌عامل متن‌باز لینوکس سازگاری بیشتری با سرورهای Active Directory و Identity Management دارد که این اتفاق به دنبال افزودن قابلیت‌ جدید Identity Management صورت گرفته است. در پیش‌نمایش اولیه ارائه شده از نسخه جدید لینوکس Red Hat، سیستم Clufter به عنوان ابزاری برای تحلیل و انتقال خوشه‌های اطلاعاتی معرفی شده است تا مدیران سیستم به کمک آن بتوانند شبکه‌ سازمانی را با آخرین ابزارهای ارائه شده تطبیق دهند. در بخش امنیت نیز قابلیت‌های جدید در نظر گرفته شده است که امکان انتقال آسان اطلاعات به فلش‌های USB و دسترسی بخش‌های مختلف سازمان به اطلاعات حساس را غیرممکن می‌کند.

ابزار امنیتی در نسخه جدید سیستم‌عامل لینوکس با نام SCAP Workbench معرفی شده است که از طریق رابط کاربری جدید، امنیت را در تمام سیستم‌های زیرجموعه Red Hat ارتقا می‌دهد و قابلیت‌های مانیتورینگ پیشرفته در اختیار مدیران شبکه می‌گذارد.



کلمات کلیدی : Red Hat ، سیستم‌ عامل ، Linux ، RHEL






ثبت نظر