Seo چیست


تاریخ ثبت : ۲۶-۰۷-۹۴    موضوع : وب و اینترنت    امتیاز: 5 از 5  ( مجموع آرا : 15)
بازدید : ۱۲۴۰۲

Seo (سئو) که اختصار Search Engine Optimization است به معنای بهینه سازی صفحات سایت بصورتی که با رعایت استانداردهای وب و موتورهای جستجو باعث ارتقا رتبه سایت و ایندکس سریعتر مطالب گردد. ابزار های مختلفی به منظور آنالیز آنلاین Seo سایت وجود دارد که این امکان را برای مدیران سایت فراهم میسازد تا با بررسی آیتم های حائز اهمیت در بهینه سازی سایت به اصلاح و ارتقا آن بپردازند.


بهینه سازی یک وب سایت شامل لیستی از باید ها و نباید ها است. رعایت استاندارد های به روز در نگارش کد ، عدم استفاده از تگ هایی که دیگر مورد تایید موتورهای جستجو نیست ، نوع و محل های بکارگیری کلمات کلیدی و ... اما بارها در زمان جستجو به سایت هایی بر میخوریم که خیلی به ظاهر کار خارق العاده ای انجام نداده اند ، اما جایگاه مناسبی دارند و شاید این سوال برای خیلی ها پیش آمده باشد که علت این موفقیت چیست؟

یکی از علت های عمده موفقیت وب سایت ها این است که با توجه به هوشمند عمل نمودن گوگل ، سایت هایی که ساده و در یک روال منظم و بدون بهره گیری از تکنیک های مختلف کار میکنند بیشتر در رتبه بندی موفق هستند. شما نیاز به صفحاتی با کدهای استاندارد و ساده دارید و به روزرسانی مطالب بصورت منظم و آپدیت های متنوع بهمراه بکر بودن مطالب که این بخش یعنی کپی نبودن مطلب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پس اگر امروز تصمیم به راه اندازی یک وب سایت دارید سعی کنید چارچوب اولیه استاندارد باشد و همیشه به روز باشید و صبور ، تا نشانه های مثبت را در نتایج گوگل ببینید.

برخی از سایت ها و سرویس های معتبر در زمینه آنالیز Seo عبارتند از :

 

1. Google Analytics

2 . seositecheckup.com

3 . woorank.com

4 . seoreporters.com

و . . .

 



کلمات کلیدی : سئو ، Seo ، بهینه سازی سایت ، موتور جستجو






ثبت نظر