تازه های فناوری:CES در گذر زمان؛ نگاهی به تاریخ 47 ساله‌ی CES در قاب تصویر

در آستانه‌ی برگزاری بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک جهان هستیم که در ینگه دنیا برگزار خواهد شد.شاید خالی از لطف نباشد تا در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2015  تصاویری را به نظاره بنشینیم که گویای تاریخ 47 ساله‌ی این نمایشگاه است. با ما همراه باشید.


تازه های فناوری:ساخت اپليکيشن موبايل

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر شما هم علاقه زيادي به ساخت اپليکيشني خصوصي براي سايت خود و يا کاري به خصوص را داريد و وقت کافي براي يادگرفتن زبانهاي برنامه نويسي ديگر را نداريد و يا اين کار در تخصص شما نيست اين مطلب را بخوانيد تا شما را با يکي ديگر از کارهايي که در دنياي ديجيتال ساده شده اند آشنا سازيم. براي ساخت اپ بدون داشتن دانش برنامه نويسي سايت ها و برنامه هاي زيادي وجود دارند.



تازه های فناوری:ویژگی سیستم‌های BPMS

در دنیای امروز نقش نرم‌افزارهای مدیریت فرایند کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، ولی با یک جست‌وجوی ساده با پکیج‌های متعددی روبرو خواهید شد که انتخاب بهترین بسته را دشوار می‌کند.در ادامه نه ویژگی که از ضروریات هر بسته فرایند مدیریت کسب و کار است به شما معرفی خواهند شد.به گزارش ایتنا از فراگستر، می‌توان گفت که عدم وجود هر یک از این موارد در یک سیستم مدیریت فرایند کسب و کار را می‌توان نشان از ضعف آن سیستم دانست. بنابراین این مقاله می‌تواند برای شما بسیار مهم و کارآمد باشد.


تازه های فناوری:یک روش نوین درسیستم بازشناسی هویت از طریق عنبیه

مقاله  آقای مهندس عزیزی عضو هیات علمی گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری با عنوان " یک روش نوین در سیستم بازشناسی هویت از طریق عنبیه" در کنفرانس بین المللی ICNC   در کشور پرتغال ارائه گردید.


تازه های فناوری:طراحی ردیاب تطبیقی هدف مانوردار مبتنی برفیلتر

قاله  آقای مهندس حسنی عضو هیات علمی گروه رباتیک با عنوان " طراحی ردیاب تطبیقی هدف مانوردار مبتنی بر فیلتر چند مدلی تعاملی در شبکه های حس گر بی سیم" در نوزدهمین کنفرانس مهندسی برق ایران (ICEE2011) که در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد ارائه گردید.


تازه های فناوری:تاریخچه‌ کامل اندروید(1)

سیستم‌عامل اندروید گوگل در این ۶ سالی که از تولد آن گذشته، مراحل رشد و دگردیسی متعددی را پشت سر گذاشته است. از اولین تجربه‌ی آن در گوشی G1 گرفته تا حضور در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رنگارنگ امروزی که همه جا می‌توان نشان سبز رنگ و دوست‌داشتنی اندروید را مشاهده کرد. در این مقاله می‌خواهیم به سیستم‌عامل اندروید و تاریخچه آن نگاه موشکافانه‌تری داشته باشیم.


تازه های فناوری:حفره CryptoPHP

طبق گزارشات جدید، اخیرا Malware خطرناکی با نام CryptoPHP در پلاگین‌های wordpress ،joomla و Drupal شناسایی شده؛ فایل‌های social.png  و مشابه آن حاوی این فایل مخرب است. CryptoPHP در قالب‌ها و پلاگین های که لایسنس دارند وجود ندارد، در صورتی که این پلاگین ها را از وب سایت‌های غیرمجاز تهیه نمایید احتمال وجود این Malware  در آن‌ها بالا است.


 صفحات  1  2  صفحات